دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلمReviewed bySmusiconJul 27Rating:

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم

Download New Song By Saman Jalili Called Vay Delam

 

متن دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام وای دلم
وای دلم وای دلم وای دلم عشق من کجای زندگیتم بگو از این روزای پر پر بگو که میرسیم به آخر بگو عشق من الان که رو به روتم بگو بگو که ارزوتم بگو تموم زندگیتم بگو وای دلم من و میکشه سکوتت وای دلم عذابم میده نبودت وای دلم بدون تو نمیتونم ووووووووو وای دلم بگو از من دل نمیکنی وای دلم تو هنوزم عشق منی وای دلم بدون تو نمیتوم وووووووووو . . . عشق من چی مونده از غرورم بگو چرا من از تو دورم بگو از این سکوت مبهم بگو عشق من الان که رو به روتم بگو که میکنی تو ترکم بگورسیده روز مرگم بگو وای دلم من و میکشه سکوتت وای دلم عذابم میده نبودت وای دلم بدون تو نمیتونم ووووووووو وای دلم بگو از من دل نمیکنی وای دلم تو هنوزم عشق منی وای دلم بدون تو نمیتوم وووووووووو