اهنگ

اهنگ

بلک

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام بوسه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

http://cvr.topseda.ir/1393/07/10/Black%20Cats%20-%20Booseh.jpg

 بلک کتس به نام بوسه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Black Cats – Booseh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Black Cats – Booseh

——————————-

______________________________

..میبوسم من لباتو

♫♫♫

امشب تو نگاهت
من عشقو میبینم
با من که میرقصی
یا پیشت میشینم
تمومه آرزوم بود
دستاتو بگیرم
بگی عاشقمی تا
برای تو بمیرم..

میبوسم من لباتو
میبندی تا چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تو رو دارم کنارم
تمومه این انتظارم
من این عشقو از چشات میخونم

♫♫♫

برای با تو بودن
من خدا رو دیدم
دستامو گرفتی
با تو عشقو دیدم
واسه شادی قلبت
لحظه هامو میدم
امشب دیگه با تو
به آرزوم رسیدم

میبوسم من لباتو
میبندی تا چشاتو
عاشق این حسی میدونم
تو رو دارم کنارم
تمومه این انتظارم
من این عشقو از چشات میخونم

  • fatemeh alipour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی